Tips för en regnig dag.

Jag måste bara få dela med mig av en video jag hittade för några månader sedan. It's Freaking Hilarious.
När jag var som mest besatt fann jag mig själv, mitt i natten, stå framför spegeln och försöka lära mig dansen, när jag sedan gick och la mig kände jag mig 1. nöjd för jag hade lärt mig dansen. 2. pyttelite patetisk för att jag försökt lära mig dansen (mitt i natten. Helt ensam.) 3. trött, det var ju ändå mitt i natten.
Men nu när ni får ta del av denna underbara dans får ni göra detsamma, alternativt skaffa er två kamrater (ja, kamrater as in Skolkamrater eller Arbetskamrater) eller två andra frivilliga mänskliga varelser (lite för svårt för en hund, men bara lite) och lära er dansen tillsammans sen göra en egen video och lägga upp på Youtube. :D Mina idéer är av bra kvalité och jag hoppas ni också tycker det. ;)
Nu ska jag se om jag lyckas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0