God helg alla människor!

Oavsett om ni firar jul, någonting annat eller bara det att ni fått helg efter en lång veckas slitande på jobbet så vill jag önska er en GOD HELG! :)
Hoppas ni haft en trevlig ledighet och nu är redo för ännu en vecka innan Nyårsafton infaller. Har ni några nyårslöften för i år (eller hur blir det? För nästa år?) Tips på nyårslöften för er som önskar ha ett men har dålig fantasi.
* Komma ut till fler personer (eller komma ut för första gången)
* Bjuda in din partner på middag med familjen
* Ta med dig din partner på jobbfester
* Flörta mer ;)

Och det jag tycker är det absolut bästa tipsen till ett nyårslöfte är:
*Lev ditt liv precis som du vill oavsett vad andra människor tycker och tänker. :)
Hoppas ni får ett alldeles underbart decemberslut! Jag hoppas även att ni slipper gräl och att ni slipper höra släkten kalla din tjej/kille för "vän" och prata om din så kallade "fas".
Fred!
/littleQ

Kommentarer
Postat av: Tindra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 18:40:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0