President Obamas version på "It gets better"

Som jag nämnde i mitt förra inlägg så är det mycket prat om de självmord bland HBTQ-ungdomar som skett i USA. Kanske är det inte lika prat om det här i Sverige, men det har fått mycket uppmärksamhet i USA (vilket jag tycker är jättebra). Förra videon jag la upp var ett tal från en politiker, denna video är ett tal från självaste President Barack Obama. :) Det gör mig så glad att se att det verkligen tas på allvar, jag undrar om McCain skulle gjort en liknande video... I think not.

Så här kommer videon där President Barack Obama talar till folket (well, Amerikanska folket, även om jag tänker att han säkert talar till alla egentligen)
/littleQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0