Det är möjligtvis lite olagligt att skjuta dem bakom ladugården.

Jag förstår mig inte riktigt på folk som mannen i den sista rutan, folk som gör skyltar där de klankar ner på andra. Yttrandefrihet i all ära, det måste få finnas, men liksom vad tänker folk med?

-Om vi gör nog många skyltar där det står att Gud hatar homosexuella, att det är onaturligt och att att det är en synd, då måste väl ändå folk börja fatta att det är något sjukt fel med dessa onaturliga HOMOsexuella varelser som själva anser sig vara fullt friska människor. Det är våran plikt som kristna att informera resten av befolkningen att vi gör bäst i att behandla dem som djur, och eftersom det möjligtvis är lite olagligt att skjuta dem bakom ladugården, så kan vi iaf behandla dem som psykiskt sjuka och besatta av demoner och få dem att må så dåligt över deras onaturliga känslor och beteenden att de själva tar livet av sig.

För det är ju precis lösningen: att få alla som inte passar in i samhället att själva ta tag i saken och ta livet av sig, göra samhället en tjänst liksom, som ett ogräs som själv utrotar sig själv när det inser att det råkade dyka upp i en trevlig blomrabatt istället för i skogen någonstans i Pajala där det inte gör någon skada.
Attans vilken otur man kan ha ibland, att man råkade födas och bli just den man är men jag säger ändå att vi har tur, vi som bor i Sverige. Tänk om man bodde i de konservativa delarna av USA...

-Va? Har du blivit skjuten nu igen? Jamie, när ska du lära dig att inte titta på killar sådär när du redan har ett bögrykte? Du får fan skylla dig själv att du blev misshandlad, skjuten i benet och kastad nerför ett tak om du ska hålla på och böga dig sådär! Ska du envisas med att vara bög så får du aldrig berätta det för någon och absolut inte experimentera med killar och för att inte väcka misstankar ska du gifta dig med en tjej också, bara så du vet vad som väntar dig.

Om ni inte förstår vad jag försöker säga med mina mini-scener så skiter jag i det, det är verkligen inte mina egna åsikter, vilket jag hoppas ni alla förstår även om ni tycker det är töntigt. :)

/littleQ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0